Plišani Mačak

      Gospodin Mačak ima oko 10 godina. Zajedno smo prošli različite trenutke. Pretrpeo je selidbe iz stana u stan, premeštanja s' police na policu, gnječenje po koferima, ormarima i krevetima. Svih ovih godina prikupljao je razne priče, mirise, oblike i boje.

     Kada bi oživeo i progovorio verovatno bi nastalo puno neverovatnih pričica, jer je samnom delio dan, noć, snove, smeh, suze i u pojedinom trenucima jedini "slušao moje razgovore koje sam vodila sama sa sobom". Možda bi čak i neke moje tajne znao bolje od mene ili bi me podsetio na neke trenutke koje sam možda i sama zaboravila. Pokušala sam da ga bar na trenutak "oživim" pa su na taj način nastale ove fotografije i video .

    Pogledajte njegove  fotografije u Beogradu septembra 2010. godine.





    Video je snimljen u Kragujevcu februara 2014. godine.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...