Virus SKH1N1

Juče sam dobila napad ovog snižeje virusa-SKH1N1 koji me je ošamutio odlično, pa se desilo nešto veoma zabrinjavajuće!

      Kao i svako ludo žensko stvorenje i ja imam običaj da kupim neku stvar koja mi u suštini i ne treba. Iskreno, nikada se nije desilo da kupim nešto što mi se ne svidja. Juče sam kupila čizmice-patike sa slikama žena modela koje liče na one koje reklamiraju kremice i pudere. Da, da, to sam kupila juče. Ne ni mede, ni zeke, ni tufnice, ni cvetići, nego glupe kučke na sniženju!!! Ne znam šta se deslilo? Verovatno je sniženje groznica bila veoma jaka pa sam bila potpuno ošamućena.  Moram da priznam da sam se ozbiljno zamislila.

      Da ih poklonim nemam kome. Njih neće niko da nosi koga znam. Inače većina mojih drugarica baš voli moju garderobu čak mi je jedna od njih rekla: "Sve tvoje stvari bi zubima pokidala, i pola ormara bacila u kantu!" Drugi problem je što imam malu nogu, pa je malo teže da ih nekom poklonim, osim nekom četvrtaku ili petaku.

    Onda sam ih išutirala u ugao sobe da ih ne vidim u svom vidokrugu.  Bile su kao šugavo pseto koje niko neće. S' vremena na vreme pogledam ih i kažem onako na glas: "Jebote koliko ste ružne! Ma aj' što ste vi ružne,ali kolika sam ja ćurka?!"

    Ali dobro, odneću ih u dom, i pokloniti nekom nesretnom detetu. Možda i ono ne želi to da nosi. Ma što ne bi nosilo, još dobije nove, a ne matore koje je nosilo neko deformisano smrdnjivo stopalo. Rešenje nadjeno! Ružne patike-cipele biće likvidirane iz mog stana!

     U stvari nisu one baš ružne, oblik je lep...samo.. zašto je neko pobogu stavio te pi*ke na patike?! Mogli su da naprave sa medama, zekama, cvetićima, tufnicama, Telatabisima, Pokemonima, sundjer Bobom. Ma šta god samo da nisu one!! Još se našla neka budala da ih kupi!

   A onda, gledam tete i razmišljam: mogle bi da se doteraju malo. Na primer da im porastu brkovi i brada. Marker bi sve to doterao a ja se fino zabavim. Setim se žvrljanja kad bila dete po naslovnim stranama časopisa. Jedna teta dobije brk, čika povez na oku  i poneki crni zub. Onda, zašto da i moje tete na patikama nemaju brkove kao one brkate žene iz cirkusa. Ali prva ženska je jedina stradala na žalost baš tako i dobila bradu, ostale su bile poštedjene brkova i brade ali nisu bile poštedjene markera.

      U suštini žvrnjanje po novim patikama i njihovim kučkama koje se prodaju za reklamiranje krema bez efekata uz finu muzičku podlogu gosn' Dina Dvornika je ispala odlična zabava. Može se reći-neprocenjiva! Patičice ispale haos-strava. Ali koliko će CD marker varijanta na patikama trajati ne znam. Verovatno do prve kiše. Al' dobro, namazaću ih nekim lakom pa možda i prežive. Videćemo za par dana. Možda bolje da su odmah završile u rukama nekog nezbrinutog deteta. Bila bih ponosna na sebe kako sam humana dok hodam ulicom kao mali ponosni petlić u starim patikama. Ovako ništa. Žvrljalo derle po novim stvarima.

    E pa tako dragi drugari... jel ima neka budala da je tekst čitala pošto nisam sigurna što sam vam ovo ispričala.
    A da!

   Čuvajte se martovskog kupac-zniženje gripa SKH1N1!!

   Bolje da da odete i zalijete neko vince za živce sa prirodom i društvom . I geografijom naravno! Matematika kad se budete zabrojali otići će kući jer neće moći da vas sluša kako lupate gluposti.
Vince je sigurno zanimljivije od kupovine i šopinga. Samo oprezno: ne forsiraj po vinu da ne boli glava:) Ali i od previše šopingovanja boli glava i ništa nije ineresantno, dok je vince ipak na kraju mnogo bolja solucija:)

  Pozdrrrr i cmokak garavi sokak!:*
  M.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...